Ερωτηματολόγιο για Υποψήφιο Franchisee ή Πωλητή

ή Γραμματέα Πωλήσεων της Smart Technical Solutions

Αν έχεις ήδη μελετήσει την ενότητα Το Franchise της Smart Technical Solutions ή την ενότητα Θέσεις Εργασίας, τότε αυτό το ερωτηματολόγιο θα σου δώσει τη δυνατότητα να κρίνεις αν η πρόταση συνεργασίας που σου κάνουμε σου ταιριάζει. Πριν ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας, θα χρειαστεί να μας το στείλεις μαζί με τις απαντήσεις σου με email.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

  • Οι απαντήσεις σου θα πρέπει να είναι απόλυτα ειλικρινείς. Το να γνωρίζουμε από την αρχή σε ποια σημεία υστερεί ένας συνεργάτης μας από πλευράς ικανοτήτων, προσόντων και νοοτροπίας είναι πολύ καλύτερο και για την εταιρεία αλλά και για τον ίδιο τον συνεργάτη, παρά να το διαπιστώσουμε αυτό στην πράξη, αφού θα έχουμε χάσει άδικα χρόνο και οι δύο.
  • Το να υστερείς σε κάποια σημεία που θίγει το πιο κάτω ερωτηματολόγιο δεν συνεπάγεται απαραίτητα ότι είναι αδύνατη μία συνεργασία μεταξύ μας. Μπορεί, για παράδειγμα, ένας καλός πωλητής που δεν έχει εξοικείωση με τους υπολογιστές να συνεργάζεται με μία γραμματέα που θα του εξασφαλίζει συνεχή ραντεβού με αξιόλογους πελάτες και θα ενημερώνει αυτή τις καρτέλες τους στον υπολογιστή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να γνωρίζουμε εξαρχής ακριβώς το τι μπορεί και τι θέλει να κάνει ο συνεργάτης μας και ποια είναι η γενικότερη νοοτροπία του, ώστε να διαμορφώσουμε την πρότασή μας προς αυτόν κατάλληλα, λαμβάνοντας υπόψη μας τις ειλικρινείς απαντήσεις του στο πιο κάτω ερωτηματολόγιο.
  • Τονίζουμε ότι αυτό το ερωτηματολόγιο έχει ως κύριο σκοπό του το να αξιολογήσεις εσύ ο υποψήφιος συνεργάτης την πρόταση συνεργασίας της εταιρείας μας, και όχι το να αξιολογήσει η εταιρεία εσένα. Με άλλα λόγια, απαντώντας προσεκτικά τις ερωτήσεις μία-μία, θα βοηθηθείς πολύ στο να καταλάβεις αν αυτή η πρόταση συνεργασίας είναι κατάλληλη για σένα. Αυτός είναι, συνεπώς, ένας ακόμα λόγος για τον οποίο οι απαντήσεις σου θα πρέπει να είναι απόλυτα ειλικρινείς, διαφορετικά θα είναι σαν να λες ψέματα στον εαυτό σου και να τον εμπλέκεις σε μία αδιέξοδη περιπέτεια χωρίς προοπτική, ζημιώνοντας παράλληλα και την εταιρεία μας, που θα αφιερώσει άδικα χρόνο και χρήματα στην εκπαίδευση ενός συνεργάτη που δεν διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα για να επιτύχει σε αυτήν την εργασία που του προτείνεται.
  • Οι ερωτήσεις είναι τοποθετημένες με τυχαία σειρά. Δηλαδή, δεν είναι πιο σημαντικές οι πρώτες ερωτήσεις από τις επόμενες.

Ακολουθεί το ερωτηματολόγιο:

  1. Προτιμάς εξαρτημένη σχέση εργασίας με μισθό και ασφάλιση ή επιχειρηματική σχέση συνεργασίας με ποσοστά, bonus και άλλους τρόπους οικονομικής ανάπτυξης με προοπτική να φτάσεις κάποια στιγμή στο σημείο να έχεις ένα εισόδημα πολλαπλάσιο ενός μισθού;
  2. Αιτιολόγησε την πιο πάνω απάντησή σου όσο πιο αναλυτικά μπορείς, κάνοντας αναφορά σε όλες τις πτυχές του θέματος (οικονομικές, ηθικές, ψυχολογικές κτλ.).
  3. Γνωρίζεις τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης;
  4. Αν όχι, συμφωνείς να το μάθεις καλά μέσα σε ένα μήνα με εντατική προσπάθεια σε ώρες έξω από το κανονικό ωράριο της εργασίας σου; Ή μήπως σου φαίνεται πολύ δύσκολο αυτό και προτιμάς να μη συνεργαστούμε καθόλου;
  5. Αγγλικά γνωρίζεις;
  6. Έχεις ασχοληθεί ξανά με πωλήσεις;
  7. Αν ναι, τι είδη έχεις πουλήσει στο παρελθόν και πόσο καλά εκτιμάς ότι τα πήγαινες;
  8. Σου αρέσει η ιδέα να πουλάς ή νιώθεις σαν να ζητάς κάτι από τους άλλους και αυτό δεν σου αρέσει;
  9. Υπάρχει κάτι άλλο που δεν σου αρέσει στις πωλήσεις;
  10. Θα μπορείς να αφιερώνεις 8-12 ώρες την ημέρα για 5-6 ημέρες την εβδομάδα στη συνεργασία μας απερίσπαστος από άλλες έγνοιες και φροντίδες;
  11. Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό χρημάτων που χρειάζεσαι για να επιβιώνεις αξιοπρεπώς;
  12. Έχεις οικογένεια ή άλλα εξαρτώμενα άτομα που σου αυξάνουν τις οικονομικές σου ανάγκες;
  13. Αντέχεις ψυχολογικά και οικονομικά να μην έχεις από τον πρώτο κιόλας μήνα επαρκές εισόδημα, εφόσον φυσικά θα έχεις κάνει τη διαπίστωση ότι πράγματι θα υπάρχει προοπτική για σημαντική αύξηση του εισοδήματός σου μήνα με το μήνα;
  14. Το πιστεύεις ότι είσαι σε θέση (από άποψη ικανοτήτων) να κερδίζεις πολύ περισσότερα χρήματα από όσα χρειάζεσαι για να επιβιώνεις;
  15. Πιστεύεις ότι μπορείς να έχεις απτόητο ηθικό και υπομονή μέχρι να επιτύχεις σε αυτό που ξεκινάς;
  16. Ή μήπως είσαι άνθρωπος που εύκολα τα παρατάει με τις πρώτες δυσκολίες, όταν δεν καταλαβαίνει κάτι ή όταν νιώθει ανίκανος να μελετήσει σε βάθος κάποιο αντικείμενο ή όταν οι πελάτες ή άλλα άτομα του περιβάλλοντός του τον αποπάρουν για αυτό που κάνει και για αυτό που προσφέρει;
  17. Συμφωνείς να δεσμευτείς ηθικά απέναντί μας ότι για 6 μήνες δεν θα τα παρατήσεις σε καμία περίπτωση, όσο δύσκολα και αν σου φανούν τα πράγματα;
  18. Σου αρέσει να ασχολείσαι με τεχνικά ζητήματα;
  19. Έχεις ασχοληθεί με τεχνικά θέματα στο παρελθόν; Αν ναι, με ποια;
  20. Σου αρέσει να μιλάς στους άλλους για καινοτόμες λύσεις που μπορούν να τους βοηθήσουν στην επίλυση διαφόρων προβλημάτων τους;
  21. Σε στεναχωρεί και σε αποκαρδιώνει όταν δεν ενδιαφέρονται ή δεν σε πιστεύουν οι άλλοι;
  22. Ή δε σε νοιάζει και απλά μιλάς στον επόμενο μέχρι να βρεις αυτόν που θα ενδιαφερθεί και θα σε πιστέψει;
  23. Συμφωνείς να ξεκινήσουμε δοκιμαστική συνεργασία για μία εβδομάδα, για να δούμε στην πράξη πώς θα τα πας;
  24. Σου αρέσει να ακούς τον άλλον με προσοχή όταν σου μιλάει για τα προβλήματά του ή βιάζεσαι να του πεις τη λύση πριν τον ακούσεις προσεκτικά;
  25. Αναγνωρίζεις την αναγκαιότητα του να ακούς τον άλλο προσεκτικά πριν του προτείνεις μία λύση για το πρόβλημά του, προκειμένου να εξασφαλίζεις ότι θα κατανοήσεις ακριβώς ποια είναι η ανάγκη του και ότι θα του μιλήσεις εύστοχα, για αυτό που πραγματικά τον ενδιαφέρει, χωρίς να παρασυρθείς λόγω βιασύνης να του μιλήσεις για θέματα που του είναι αδιάφορα;
  26. Πόσο εύκολο σου είναι να αλλάξεις τον τρόπο που έχεις συνηθίσει να κάνεις κάποια πράγματα, αν σου εξηγήσει κάποιος ότι υπάρχει άλλος καλύτερος τρόπος που σε συμφέρει περισσότερο να τον ακολουθήσεις;
  27. Πόσο εύκολο σου είναι να δεχτείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν περισσότερα από σένα, επειδή έχουν ασχοληθεί και έχουν δοκιμάσει διάφορους τρόπους εργασίας και έχουν καταλήξει σε κάποιους τρόπους διαφορετικούς από αυτούς που εσύ προτιμάς, ακόμα και αν δεν μπορείς να καταλάβεις ακριβώς για ποιο λόγο είναι καλύτεροι οι δικοί του τρόποι;
  28. Πόσο εύκολο σου είναι να υιοθετήσεις για δοκιμή έναν τρόπο εργασίας που σε ξενίζει, προκειμένου να δώσεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να τον δοκιμάσει και να διαπιστώσει στην πράξη αυτό που ο άλλος ισχυρίζεται, δηλαδή ότι αυτός ο τρόπος εργασίας σε συμφέρει για συγκεκριμένους λόγους που σου εξηγεί;
  29. Αν συνεργαστούμε, θα αντέχεις μετά από κάθε επικοινωνία σου με πελάτη να ενημερώνεις την καρτέλα του στον υπολογιστή ή θα αδημονείς να επικοινωνήσεις με άλλους πελάτες τηλεφωνικά η με ραντεβού;
  30. Αντέχεις να εργάζεσαι μερικές ώρες την ημέρα σε γραφείο ή θέλεις οπωσδήποτε να είσαι συνέχεια έξω και να μιλάς με πελάτες;
  31. Πόσο ευχάριστα αφιερώνεις χρόνο και σκέψη στη δημιουργία υποδομής και οργάνωσης, προκειμένου να επιτύχεις με βεβαιότητα στο στόχο σου;
  32. Μήπως η βασύνη σου να επιτύχεις σε κάνει να στεναχωριέσαι όταν αφιερώνεις χρόνο σε χρονοβόρες δραστηριότητες δημιουργίας οργάνωσης και υποδομής, οι οποίες εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαίνονται περιττές;
  33. Διαθέτεις φορητό υπολογιστή για την εργασία σου;
  34. Διαθέτεις δικό σου όχημα για τις μετακινήσεις σου;
  35. Έχεις μεγάλη εξοικείωση με τα Windows;
  36. Έχεις ασχοληθεί στο παρελθόν με προγράμματα στα οποία ενημέρωνες διάφορα πεδία σε ηλεκτρονικές καρτέλες;
  37. Αντιλαμβάνεσαι τη μεγάλη σημαντικότητα της ορθής ενημέρωσης των πεδίων, προκειμένου μία βάση δεδομένων να είναι λειτουργική και να μπορεί να μας προσφέρει με τις κατάλληλες αναζητήσεις διάφορες πληροφορίες που χρειαζόμαστε;
  38. Αναγνωρίζεις το μεγάλο οικονομικό όφελος και την εξοικονόμηση χρόνου που μπορούν να επιτευχθούν με αυτόν τον τρόπο;
  39. Αν ναι, έχεις την υπομονή να ενημερώνεις αυτά τα πεδία;
  40. Έχεις την υπομονή να εκπαιδευτείς για να μάθεις τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για την ενημέρωσή των πεδίων;
  41. Το θεωρείς σημαντικό να έχεις καθημερινά μία λίστα στον υπολογιστή σου με όλες τις εργασίες της ημέρας ταξινομημένες κατά βαθμό σημαντικότητας αντί να τις έχεις απλά σε μία λίστα χωρίς να υπάρχει ένδειξη του ποιες είναι οι σημαντικές και ποιες οι λιγότερο σημαντικές;
  42. Θα αφιέρωνες πρόθυμα μερικά λεπτά την ημέρα προκειμένου να εξασφαλίζεις ότι η λίστα εργασιών σου θα εμφανίζεται καθημερινά στην οθόνη σου με ταξινόμηση βάσει του βαθμού σημαντικότητας;
  43. Θα αφιέρωνες, καταρχήν, 2-3 ώρες στην εκπαίδευσή σου για να μάθεις ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης της σημαντικότητας της κάθε εργασίας και να εξασκηθείς στην εφαρμογή τους μελετώντας μερικά παραδείγματα με τη βοήθεια του εκπαιδευτή σου;
  44. Αναγνωρίζεις ότι ο χρόνος που θα επενδύσει ο εκπαιδευτής σου στην εκπαίδευσή σου έχει μεγάλο κόστος για αυτόν και άρα συμφωνείς να σέβεσαι τον χρόνο του και να φροντίζεις διαρκώς να τον αξιοποιείς αυτόν τον χρόνο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να “πιάνει τόπο”;
  45. Στο πληκτρολόγιο έχεις εξοικειωθεί με τις πολλές και διάφορες χρήσιμες λειτουργίες των πλήκτρων Ctrl, Alt, Shift και Tab σε συνδυαμό με διάφορα άλλα πλήκτρα ή σε συνδυασμούς μεταξύ τους;
  46. Αν όχι, συμφωνείς να μελετήσεις στο διαδίκτυο όλες αυτές τις λειτουργίες, χάρη στις οποίες ο χρόνος απασχόλησής σου για τις ενημερώσεις θα μειωθεί περίπου στο ήμισυ;
  47. Συμφωνείς ότι θα χρειαστεί να κάνεις και πολλά παραδείγματα με το πληκτρολόγιό σου για εξάσκηση, προκειμένου να εξοικειωθείς με αυτές τις σημαντικές λειτουργίες και να σου γίνουν δεύτερη φύση, ώστε να απαλλαχθείς σε μεγάλο βαθμό από την ανάγκη να χρησιμοποιείς το ποντίκι, που είναι μεγάλη καθυστέρηση για έναν χρήστη υπολογιστή;
  48. Ή μήπως σου φαίνεται πολύ δύσκολη αυτή η μελέτη και προτιμάς να την αποφύγεις, ακόμα και αν αυτό θα σήμαινε ότι θυσιάζεις την επαγγελματική ευκαιρία που σου προσφέρεται από την εταιρεία μας;
  49. Συμφωνείς με τα όσα γράφει το άρθρο: Η Δύναμη της Συνήθειας;
  50. Συμφωνείς να κάνεις τα αδύνατα δυνατά ώστε να πλησιάσεις όσο γίνεται περισσότερο στην ιδανική κατάσταση που περιγράφεται σε αυτό το άρθρο;
  51. Μήπως υπάρχουν στην προσωπική σου ζωή σοβαρά προβλήματα που δεν θα σου επιτρέπουν να έχεις την απαραίτητη αφοσίωση στην εργασία σου;
  52. Μήπως υπάρχουν προβλήματα που σε έχουν κουράσει και δεν νιώθεις να έχεις το ψυχικό σθένος που απαιτείται για μία θέση εργασίας με υψηλές απαιτήσεις συγκέντρωσης του νου και νοητικής ευελιξίας;
  53. Συμφωνείς να εκπαιδευτείς στον τρόπο που ακούμε και προσεγγίζουμε τους πελάτες;
  54. Συμφωνείς να διδαχθείς με κάθε λεπτομέρεια τα διάφορα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες και τις αρνητικές συνέπειες που έχουν αυτά τα προβλήματα στην εργασία τους ή στην προσωπική τους ζωή, ώστε να είσαι σε θέση να τους προτείνεις τις κατάλληλες λύσεις πουλώντας τους τα υλικά μας και τις υπηρεσίες μας;
  55. Συμφωνείς να μελετήσεις σε βάθος όλες τις σελίδες του www.sts.gr που αφορούν το αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθείς;
  56. Αν αυτές οι σελίδες είναι πολλές δεκάδες ή μερικές εκατοντάδες, συμφωνείς ότι και πάλι θα είναι απαραίτητο να τις μελετήσεις σε βάθος;
  57. Συμφωνείς ότι αυτή μελέτη είναι τόσο χρήσιμη όσο η μελέτη που χρειάζεται να κάνει ένας φοιτητής για να πάρει το πτυχίο του, αφού αυτή η μελέτη δεν θα σου προσφέρει απλά ένα πτυχίο αλλά θα σου προσφέρει την ικανότητα να έχεις ένα καλό εισόδημα για όλα τα χρόνια της επαγγελματικής σου σταδιοδρομίας;
  58. Συνεπώς, συμφωνείς ότι η αυτή μελέτη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως υπερβολικά μεγάλη, όσο πολλές και αν είναι οι σελίδες που θα χρειαστεί να μελετήσεις;
  59. Συμφωνείς να κρατάς πάντα σημειώσεις σε συναντήσεις με πελάτες, σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, σε μεταξύ μας συζητήσεις κτλ.;
  60. Συμφωνείς να αξιοποιείς στη συνέχεια αυτές τις σημειώσεις, καταχωρώντας στον υπολογιστή τις πληροφορίες που προκύπτουν από αυτές με τον τρόπο που θα σου υποδείξει ο εκπαιδευτής σου, προκειμένου να έχεις άμεση πρόσβαση σε αυτές τις σημειώσεις και να μη χάνεις χρόνο ψάχνοντας ή ρωτώντας τους συναδέλφους σου, που και αυτοί θέλουν να μη χάνουν χρόνο στο να εξηγούν πράγματα ήδη εξηγημένα;
  61. Ή μήπως δεν θα έχεις την υπομονή να το κάνεις αυτό, με αποτέλεσμα να χάνονται σημαντικές πληροφορίες που θα μειώνουν την αποτελεσματικότητά σου στις πωλήσεις και θα υπονομεύουν το βάθος της γνώσης σου για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, με αποτέλεσμα να μην έχεις τη μέγιστη δυνατή απόδοση στο έργο σου;
  62. Είσαι σε θέση να κάνεις πολλά τηλεφωνήματα την ημέρα σε πελάτες, για να τους ενημερώνεις για τα προϊόντα που θα αναλάβεις να προωθήσεις και στη συνέχεια να κάνεις ό,τι χρειάζεται (επικοινωνία με συνεργάτες, αποστολή προσφοράς και άλλες εργασίες) για να τους εξυπηρετήσεις σωστά και γρήγορα;
  63. Ή μήπως δυσκολεύεσαι ψυχολογικά να σηκώνεις το τηλέφωνο για να καλείς υποψήφιους πελάτες, ακόμα και αν αυτοί είναι άνθρωποι που γνωρίζουν ήδη την εταιρεία μας από παλαιότερη συνεργασία;
  64. Έχεις την υπομονή να ακούς βήμα-βήμα μία σύνθετη παρουσίαση ενός θέματος, κρατώντας σημειώσεις, ή συνήθως αδημονείς να τελειώσει μια τέτοια διαδικασία;
  65. Έχεις την υπομονή να εξηγείς σε άλλους (πελάτες ή συνεργάτες) μεθοδικά, υπομονετικά και βήμα-βήμα κάτι που δεν γνωρίζουν, αναγνωρίζοντας ότι ο άλλος μπορεί να μη γνωρίζει τίποτα απολύτως για το συγκεκριμένο θέμα και άρα υπάρχει η πιθανότητα να πρέπει να του εξηγήσεις ακόμα και αυτά που εσύ θεωρείς ως αυτονόητα;
  66. Πόσο εύκολο σου είναι να θυσιάζεις αυτό που σου αρέσει να κάνεις για χάρη αυτού που σε συμφέρει να κάνεις;
  67. Αναγνωρίζεις ότι αυτή η θυσία είναι ένα βασικό κλειδί για να επιτύχεις, με οτιδήποτε και αν καταπιαστείς στη ζωή σου;
  68. Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν αρκεί να γνωρίζει ένας πωλητής το τι κάνει ένα προϊόν, αλλά χρειάζεται επίσης να γνωρίζει καλά και το πώς μπορεί αυτό το προϊόν να φανεί χρήσιμο σε πολλά διαφορετικά πεδία εφαρμογής που απαιτούνται για την επίλυση διαφόρων τεχνικών προβλημάτων, ανάλογα με τον κλάδο αγοράς στον οποίο ανήκει ο κάθε πελάτης;
  69. Συμφωνείς ότι με αυτόν τον τρόπο, καθώς ο πωλητής συζητάει με τον πελάτη, η εμπιστοσύνη του πελάτη προς τον πωλητή και, κατ’ επέκταση, προς το προϊόν αυξάνεται κατακόρυφα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται επίσης κατακόρυφα και η πιθανότητα να γίνει η πώληση;
  70. Σε ικανοποιεί ηθικά η ιδέα ότι πολλοί πελάτες θα μπορέσουν να βρουν λύσεις σε δύσκολα προβλήματά τους χάρη στη δική σου παρέμβαση;
  71. Συμφωνείς ότι ένας πελάτης που αγόρασε μία φορά κάτι είναι πολύ πιθανό:
    – να αγοράσει ξανά από το ίδιο υλικό, επειδή θα το χρειαστεί ξανά,
    – να αγοράσει κάτι άλλο επειδή εμπιστεύθηκε την εταιρεία και τον πωλητή που του το πούλησε,
    – να συστήσει στον πωλητή άλλους πιθανούς πελάτες που χρειάζονται το ίδιο προϊόν,
    – να συστήσει στον πωλητή πιθανούς συνεργάτες πωλήσεων (μεταπωλητές με ή χωρίς κατάστημα),
    – να συστήσει στον πωλητή τεχνίτες που μπορεί να χρησιμοποιούν τακτικά σε έργα τους αυτό το υλικό;
  72. Συνεπώς, για όλους τους πιο πάνω λόγους, συμφωνείς ότι είναι πολύ σημαντικό να κρατάς σημείωση στον υπολογιστή σου για να κάνεις το λεγόμενο “after sales service follow-up”, δηλαδή να επικοινωνήσεις προφορικά ή γραπτά με τον πελάτη κάποια στιγμή που εσύ θα κρίνεις κατάλληλη, για να σου πει αν είναι ικανοποιημένος από το προϊόν που αγόρασε και για να μιλήσεις μαζί του για τις δυνατότητες που αναφέρθηκαν στην προηγούμενη ερώτηση;
  73. Αντιλαμβάνεσαι και εκτιμάς το πόσο σημαντικό είναι το γεγονός ότι μας τηλεφωνούν από μόνοι τους οι πελάτες καθημερινά, έχοντας διαβάσει στο site μας τη λύση για το πρόβλημά τους και όντας σχεδόν έτοιμοι να παραγγείλουν;
  74. Αντιλαμβάνεσαι και εκτιμάς το γεγονός ότι οι πωλητές μας δεν χρειάζεται να ψάχνουν για άγνωστους πελάτες για να κάνουν επαφή μαζί τους, επειδή υπάρχει ήδη μία πολύ μεγάλη βάση δεδομένων με χιλιάδες πελάτες από όλους τους κλάδους της αγοράς;
  75. Συμφωνείς, παρόλα αυτά, να ανοίγεις και νέες αγορές, αν συμφωνήσουμε ότι ένα προϊόν μας θα γίνει πολύ εύκολα αποδεκτό από κάποιους συγκεκριμένους κλάδους αγορας, επειδή θα τους λύσει συγκεκριμένα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν;
  76. Έχεις ασχοληθεί ποτέ με εξαγωγές ελληνικών προϊόντων;
  77. Αν ναι, με τι είδους προϊόντα και σε ποιες χώρες και με τι τζίρους;
  78. Αν όχι, πιστεύεις ότι θα είχες την ικανότητα να ασχοληθείς με εξαγωγές, δεδομένου ότι πρόκειται για καινοτόμα τεχνικά προϊόντα που αντίστοιχά τους δεν υπάρχουν στο εξωτερικό και τα οποία προσφέρουν έξυπνες και οικονομικές λύσεις σε σοβαρά τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλοί κλάδοι της παγκόσμιας αγοράς;
  79. Συμφωνείς να είναι η συνεργασία μας η μοναδική επαγγελματική απασχόλησή σου, ώστε να μη διασπάται η προσοχή σου με άλλα αντικείμενα;
  80. Συμφωνείς ότι απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσουμε τη συνεργασία μας θα πρέπει να είναι ότι ο στόχος σου θα είναι να κάνεις κοντά μας μία καριέρα πολλών ετών με συνεχώς αυξανόμενο εισόδημα;
  81. Εκτιμάς το γεγονός ότι η νοοτροπία μας είναι πως το σταδιακό μεγάλωμα της εταιρείας, που επιτυγχάνεται χάρη στην αφοσίωση των συνεργατών της, θα πρέπει απαραίτητα να συνεπάγεται για όλους τους συνεργάτες της εταιρείας αύξηση του εισοδήματός τους, είτε είναι έμμισθοι είτε είναι συνεργάτες με ποσοστά είτε ισχύει μικτό σχήμα συνεργασίας μαζί τους;
  82. Σου αρέσει να συνεργάζεσαι με μία τέτοια εταιρεία, που σε θεωρεί ως μόνιμα συνεργαζόμενο επιχειρηματία και όχι ως αναλώσιμο μισθωτό υπάλληλο;
  83. Ή μήπως σε φοβίζει η ευθύνη αυτού του ρόλου και θα προτιμούσες να εργαστείς αλλού ως υπάλληλος με περιορισμένη ευθύνη;
  84. Ή μήπως διατηρείς αμφιβολίες ότι μπορεί να υπάρχει μία εταιρεία που πραγματικά έχει αυτή τη νοοτροπία ίσοτιμης συνεργασίας με όλους τους συνεργάτες της, χωρίς να έχει υπαλληλική σχέση με κανέναν από αυτούς;
  85. Περίγραψε όσο πιο αναλυτικά μπορείς τις σκέψεις και τα συναισθήματα που γεννήθηκαν μέσα σου ενόσω συμπλήρωνες αυτό το ερωτηματολόγιο.
Μοιράσου το στα social media