Θέσεις Εργασίας - Ενημερωθείτε! 
STS Franchise - Ενημερωθείτε!
Τηλεφωνικό Κέντρο: 210-2282212

Η σημασία της σχολαστικής καθαριότητας στα εμπορικά καταστήματα

Η σημασία της σχολαστικής καθαριότητας στα εμπορικά καταστήματα

Τα κοινά καθαριστικά συχνά δεν είναι σε θέση να δώσουν στις επιφάνειες την αρχική τους λάμψη και την ξεκάθαρη απόχρωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλοιώνονται σταδιακά και να υποβαθμίζονται με τον καιρό οι αρχιτεκτονικές γραμμές και οι χρωματικές αντιθέσεις που συνθέτουν σε ένα εμπορικό κατάστημα τα δάπεδα σε συνδυασμό με τους πάγκους, τα ράφια, τις ψευδοροφές και τα άλλα αρχιτεκτονικά στοιχεία του χώρου.

Τα κρύσταλλα στις βιτρίνες και στους πάγκους, οι ξύλινοι ή μεταλλικοί σκελετοί των πάγκων, τα πλαστικά μέρη, όλα έρχονται καθημερινά σε επαφή με πολλά ανθρώπινα χέρια, τα οποία αφήνουν τα ίχνη τους και κάνουν τα χρώματα λιγότερο ξεκάθαρα. Επιπλέον, το καυσαέριο και η γενικότερη ατμοσφαιρική ρύπανση μειώνουν ακόμα περισσότερο τη σαφήνεια των χρωμάτων και των αρχιτεκτονικών γραμμών της εσωτερικής διακόσμησης ενός χώρου. Και, τέλος, πολλά από τα καθαριστικά της αγοράς συμβάλλουν επίσης στην αλλοίωση της εμφάνισης των επιφανειών, καθώς θολώνουν ή διαβρώνουν το φινίρισμά τους επειδή είναι καυστικά ή διαβρωτικά.

Τα καθαριστικά FACTOR, αντίθετα, δεν προξενούν καμία απολύτως αλλοίωση, θόλωμα ή διάβρωση στο φινίρισμα των επιφανειών, ενώ παράλληλα έχουν την ικανότητα να καθαρίζουν σε βάθος μικροσκοπικών πόρων τις επιφάνειες, οι οποίες βρίσκουν έτσι ξανά την αρχική τους λάμψη και τη σαφήνεια των χρωμάτων τους, αναδεικνύοντας έτσι ξανά τις αρχιτεκτονικές γραμμές της διακόσμησης του χώρου. Η δε οσμή τους είναι εντελώς διακριτική και καθόλου ενοχλητική για το προσωπικό και για τους πελάτες, ενώ η χρήση τους είναι ευχάριστη απολύτως ακίνδυνη, αφού τα καθαριστικά FACTOR είναι μη τοξικά και μη καυστικά.

Οι πελάτες που μπαίνουν μέσα σε ένα εμπορικό κατάστημα – έστω και υποσυνείδητα, αν όχι συνειδητά – επηρεάζονται σίγουρα θετικά από τα σαφή χρώματα και τις ξεκάθαρες αρχιτεκτονικές γραμμές του χώρου και τείνουν να εμπιστευτούν περισσότερο τον χώρο, την επιχείρηση και τα εμπορεύματά της. Μία θολότητα ή ένα σκούρο σημάδια στο δάπεδο ή σε έναν πάγκο εξυπηρέτησης πελατών μπορεί ασυνείδητα να μειώσει την εμπιστοσύνη ενός πελάτη προς την επιχείρηση και να τον αποτρέψει – πάντα ασυνείδητα – από το να αγοράσει ένα προϊόν ή ακόμα και από το να επισκεφθεί ξανά το ίδιο κατάστημα στο μέλλον.