Θέσεις Εργασίας - Ενημερωθείτε! 
STS Franchise - Ενημερωθείτε!
Τηλεφωνικό Κέντρο: 210-2282212

SAVACONTROL, Εξοικονομητές ενέργειας για ηλεκτρικούς κινητήρες

SAVACONTROL

Συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας
για ηλεκτρικούς κινητήρες
(μοτέρ)

Τα έργα εξοικονόμησης ενέργειας σε κτίρια χρηματοδοτούνται από προγράμματα επιδοτήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η ψύξη και ο κλιματισμός είναι οι υψηλότεροι τομείς απορρόφησης ηλεκτρικής ενέργειας στις σύγχρονες πόλεις και το ύψος της απαιτούμενης δαπάνης για την κάλυψη των αναγκών αυτών αυξάνεται από χρόνο σε χρόνο, όσο περισσότερο ανεβαίνει το βιοτικό επίπεδο και αυξάνονται οι απαιτήσεις του πληθυσμού για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης.
Το κόστος λειτουργίας των ψυκτικών και κλιματιστικών μηχανημάτων είναι σχετικά υψηλό γιατί η αποδοτικότητα των μηχανημάτων αυτών είναι πολύ χαμηλή λόγω κυρίως των συνθηκών λειτουργίας που στον περισσότερο χρόνο είναι με μερικό φορτίο της τάξης του 50%.
Οι μηχανικοί είναι γνώστες για την κακή απόδοση των ηλεκτροκινητήρων των κλιματιστικών και ψυκτικών μηχανημάτων και προσπαθούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους εφαρμόζοντας τεχνικές κατά τις οποίες προσαρμόζεται η αποδιδόμενη ισχύς στις πραγματικές ανάγκες λειτουργίας. Και ενώ αυτό στις μεγάλες μονάδες μπόρεσε να αντιμετωπιστεί επιτυχώς με την χρησιμοποίηση πολλών μικρών συμπιεστών με διακόπτες φορτίου που θέτουν εντός / εκτός λειτουργίας τις μονάδες ανάλογα με το φορτίο της εγκατάστασης, στις μικρές μονάδες με ένα συμπιεστή το πρόβλημα δεν είχε αντιμετωπιστεί γιατί δεν υπήρχε πρακτικά εφαρμόσιμη λύση.
Μετά από την τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων χρόνων, η σύγχρονη ηλεκτρονική χρησιμοποιείτε τώρα στα περισσότερα μηχανήματα ψύξης και κλιματισμού για να βελτιώσει την αποδοτικότητα των ψυκτικών και κλιματιστικών μονάδων με εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Η εδρεύουσα στη Μεγάλη Βρετανία, ειδικευμένη στον τομέα εξοικονόμησης ενέργειας, εταιρεία SAVAWATT χρησιμοποιώντας τεχνολογία που αρχικά εφαρμόστηκε στα διαστημικά προγράμματα της NASA, με μια νέα καινοτομία πέτυχε να βελτιώσει την αποδοτικότητα των κλιματιστικών και ψυκτικών εγκαταστάσεων σε ποσοστό -κατά μέσο όρο- 20% και μερικές φορές πολύ περισσότερο.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΚΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

1. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΜΕΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ
Οι περισσότεροι κινητήρες στις εγκαταστάσεις ψύξεως και κλιματισμού λειτουργούν με φορτίο 50-60% της πλήρους δυναμικότητας τον περισσότερο χρόνο.
Αυτό συμβαίνει γιατί τα ψυκτικά και κλιματιστικά μηχανήματα οφείλουν να ανταποκρίνονται στις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας, ενώ το πλήρες φορτίο τους απαιτείται κατά τα πρώτα μόνο λεπτά της λειτουργίας τους.
Όταν το ψυκτικό μέσον (φρέον) φθάσει σε κανονικά επίπεδα πίεσης και θερμοκρασίας σε 2 έως 3 λεπτά από την έναρξη λειτουργίας, το φορτίο μειώνεται περίπου στο 50%.
Σε λειτουργία με πλήρες φορτίο ο κινητήρας του συμπιεστή ενός ψυκτικού ή κλιματιστικού μηχανήματος έχει αρκετά καλό βαθμό απόδοσης-περίπου 80% όπως φαίνεται στο διάγραμμα 1.
Καθώς όμως μειώνεται το φορτίο του συμπιεστή, ο βαθμός απόδοσης του κινητήρα μειώνεται επίσης δραστικά. Βαθμός απόδοσης του κινητήρα ορίζεται ο λόγος της εξερχόμενης ενέργειας προς την εισερχόμενη ενέργεια εκφρασμένος σε ποσοστά.

2. ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η παρεχόμενη ενέργεια σε ένα κινητήρα χρησιμοποιείται όχι μόνο για την κίνηση του συμπιεστή αλλά επίσης για την αντιμετώπιση των απωλειών του.

Πιο αναλυτικά :
Απορροφούμενη -από το δίκτυο της ΔΕΗ- ενέργεια
= εξερχόμενη από κινητήρα προς συμπιεστή
+ θερμικές απώλειες στα τυλίγματα και τους πυρήνες του κινητήρα
+ μαγνητικές απώλειες
+ μαγνητικές απώλειες λόγω τριβών

  • Οι απώλειες στα τυλίγματα του κινητήρα λαμβάνουν χώρα όταν η ηλεκτρική ενέργεια περνάει μέσα από την περιέλιξη του κινητήρα και είναι :
    α) Απώλειες Στάτορος (σταθερές)
    β) Απώλειες Ρότορος (ανάλογες με τις στροφές των κινητήρων)
  • Οι μαγνητικές απώλειες στους πυρήνες λαμβάνουν χώρα λόγω των μαγνητικών ρευμάτων που δημιουργούνται στους μεταλλικούς πυρήνες του κινητήρα και είναι απώλειες από δεινορεύματα και απώλειες από την «Υστέρηση» και είναι ανάλογες της ηλεκτρικής τάσης του ρεύματος.
  • Απώλειες τριβών λαμβάνουν χώρα λόγω των τριβών στο ρουλεμάν του κινητήρα και εξαρτώνται από τον αριθμό των περιστροφών του κινητήρα ανά λεπτό.

Από το σύνολο των απωλειών, οι απώλειες στις περιελίξεις και στους πυρήνες είναι αρκετά μεγαλύτερες από τις απώλειες τριβών, σε ένα σύγχρονο και μοντέρνο κινητήρα. Κάτω από συνθήκες λειτουργίας με πλήρες φορτίο ένας κινητήρας με βαθμό αποδόσεως 80% θα έχει απώλειες στις περιελίξεις και στους πυρήνες 19% περίπου και απώλειες από τις τριβές 1%.

Σε συνθήκες λειτουργίας με μερικό φορτίο οι απώλειες παραμένουν σχεδόν ανεπηρέαστες. Ήτοι:

  • Η ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος στις περιελίξεις του κινητήρα είναι ανάλογη προς την τάση του ρεύματος διαιρούμενη με την φαινομενική αντίσταση (impedanz).
    H φαινομενική αντίσταση αυξάνεται ελαφρώς σε συνθήκες λειτουργίας με μερικό φορτίο, ενώ η ηλεκτρική τάση παραμένει σταθερή. Επομένως οι απώλειες στις περιελίξεις του κινητήρα μειώνονται οριακά.
  • Η χρησιμοποιούμενη τάση παραμένει σταθερή και επομένως οι απώλειες στους πυρήνες είναι σταθερές.
  • Ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό στροφών ανά λεπτό και επομένως οι απώλειες τριβών παραμένουν επίσης σταθερές.

Συγκρίνοντας, λοιπόν, τις συνθήκες λειτουργίας ενός κινητήρα έχουμε:
Λειτουργία με πλήρες φορτίο
Εξερχόμενη ενέργεια (80%) + τριβές (1%)
+ απώλειες περιελίξεων & πυρήνων (19%) =
εισερχόμενη ενέργεια (απορροφούμενη από το δίκτυο ΔΕΗ 100%)

Βαθμός απόδοσης = Εξερχόμενη ενέργεια 80% : Εισερχόμενη ενέργεια 100% = 80%

Λειτουργία με μερικό φορτίο 50%
Εξερχόμενη ενέργεια (40%) + τριβές (1%)
+ απώλειες περιελίξεων & πυρήνων (18%) =
εισερχόμενη ενέργεια (απορροφούμενη από δίκτυο ΔΕΗ ) 59%

Βαθμός απόδοσης = Εξερχόμενη ενέργεια 40% : Εισερχόμενη ενέργεια 59% = 68%

Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ SAVACONTROL
Η συσκευή SAVACONTROL προσαρμόζει την ισχύ που απορροφά ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί τον συμπιεστή ενός ψυκτικού ή κλιματιστικού μηχανήματος από το δίκτυο της ΔΕΗ στο πραγματικό φορτίο του κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας του.

Τρόπος λειτουργίας:
Κατά την λειτουργία κάθε ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος , αναπτύσσεται μέσα στο περιστρεφόμενο μέρος του (ρότορας) η λεγόμενη αντιηλεκτρεγερτική δύναμη (γερμ. Gegen EMK, αγγλ. Back e.m.f.).
Το μέγεθος της αντιηλεκτρεγερτικής δύναμης είναι αντιστρόφως ανάλογο προς το φορτίο του κινητήρα. Στη λειτουργία κάθε ασύγχρονου ηλεκτροκινητήρα με εναλλασσόμενο ρεύμα αύξηση του φορτίου σημαίνει μείωση των στροφών και της αναπτυσσόμενης αντιηλεκτρεγερτικής δύναμης, ενώ μείωση του φορτίου σημαίνει αύξηση των στροφών και της αντιηλεκτρεγερτικής δύναμης.
Με άλλα λόγια όταν το φορτίο του κινητήρα είναι λιγότερο από το πλήρες φορτίο του, έχουμε αναλογικά αύξηση των στροφών και της αναπτυσσόμενης αντιηλεκτρεγερτικής δύναμης (και της μετατόπισης φάσεως φ που έχει σαν συνέπεια την χειροτεύρευση του συντελεστή ισχύος –βλ. Σχέδιο).
Το χαρακτηριστικό αυτό φαινόμενο κάθε κινητήρα κατά το οποίο μεταβάλλεται η αναπτυσσόμενη αντιηλεκτρεγερτική δύναμη στον ρότορα ανάλογα με το φορτίο του (με αντίστοιχη μετατόπιση της φάσης φ) γίνεται αντιληπτό από την συσκευή SAVACONTROL, η οποία αντιδρά ανάλογα μειώνοντας ή αυξάνοντας την ηλεκτρική τάση και ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος προς τον κινητήρα, ώστε να παρέχεται η ισχύς που χρειάζεται ο κινητήρας σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες λειτουργίας του. Η αυξομείωση του ηλεκτρικού ρεύματος γίνεται με στιγμιαίες διακοπές(κοψίματα) Της ηλεκτρικής τάσης/έντασης του ρεύματος 100 φορές ανα δευτερόλεπτο και η διάρκεια κάθε κοψίματος είναι από χρόνο μηδέν για λειτουργία με πλήρες φορτίο αυξανόμενη όσο το φορτίο μειώνεται.
Σχέδιο 2
Το σχέδιο 2 δείχνει πως η τάση και το ρεύμα του κινητήρα σε ημιτονοειδείς καμπύλες διακόπτονται ώστε να μειωθεί αποτελεσματικά η ενέργεια που εισέρχεται στον κινητήρα στην ακριβώς απαιτούμενη ποσότητα που χρειάζεται ο κινητήρας, καθώς από τον ίδιο κινητήρα δίνεται ένα ανάλογο σήμα προς το SAVACONTROL.
Όταν ο κινητήρας απαιτεί περισσότερη ενέργεια το SAVACONTROL ανταποκρίνεται σε 1/100 του δευτερολέπτου αυξάνοντας ανάλογα την ενέργεια προς τον κινητήρα. Όταν το φορτίο του κινητήρα μειώνεται τότε αντίστοιχα το SAVACONTROL μειώνει ανάλογα την εισαγωγή ενέργειας προς τον κινητήρα.

Το SAVACONTROL εξοικονομεί ενέργεια με δύο τρόπους:
Πρώτον προσαρμόζει την ενέργεια που πάει στον ηλεκτροκινητήρα στις πραγματικές ανάγκες λειτουργίας του και δεύτερον βελτιώνει το βαθμό απόδοσης του κινητήρα όταν αυτός λειτουργεί με μερικό φορτίο. Αυτό έχει δύο πρόσθετα πλεονεκτήματα, αφενός ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και αφετέρου η λειτουργία του είναι περισσότερο αθόρυβη. Αναφορικά με την προηγούμενη εξίσωση της αποδοτικότητας του κινητήρα θα πρέπει να τονισθεί ότι η μείωση της τάσης σε συνθήκες λειτουργίας με μερικό φορτίο έχει σαν συνέπεια να μειώνονται οι απώλειες στις περιελίξεις και τον πυρήνα του κινητήρα αφού αυτές εξαρτώνται από την ηλεκτρική τάση (volt).
Σαν παράδειγμα το SAVACONTROL μειώνει την ηλεκτρική τάση που πάει σε έναν κινητήρα που λειτουργεί στο 50% της πλήρους ισχύς κατά 20% περίπου. Ο έλεγχος της εξίσωσης αποδοτικότητας του κινητήρα αποδεικνύει την βελτίωση του βαθμού αποδόσεως.

Κινητήρας εν λειτουργία με φορτίο 50% με SAVACONTROL:
Μείωση της τάσης κατά 20% (αναφορά στην προηγούμενη εξίσωση)
Απώλειες περιελίξεως αναλογικές προς την μειωμένη τάση/ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος μειώνονται από 8% εις 8% x 80% x 80% = 5,12%
Απώλειες πυρήνων ανάλογες προς την ηλεκτρική τάση του ρεύματος μειώνονται από:
10% εις 10% x 80% = 8%
Απώλειες τριβών 1% σταθερές

Εξερχόμενη ισχύς 40% + τριβές 1%
+ απώλειες τυλιγμάτων & πυρήνων 13% =
εισερχόμενη ισχύς 54%

Βαθμός απόδοσης = Εξερχόμενη ενέργεια 40% : Εισερχόμενη ισχύς 54% = 74%

Επομένως το SAVACONTROL βελτιώνει τον βαθμό απόδοσης του κινητήρα κατά 9% περίπου σε σχέση με ένα κινητήρα χωρίς SAVACONTROL, που σημαίνει πολύ λιγότερη απώλεια θερμότητας από τον κινητήρα.
Πρέπει να τονισθεί ιδιαίτερα ότι η συσκευή SAVACONTROL επιτυγχάνει ένα διπλό συνδυασμό:
– Αυξάνει την αποδοτικότητα του κινητήρα &
– Παρέχει ενέργεια σ’ αυτόν όταν και εάν αυτό απαιτούν οι συνθήκες λειτουργίας.
Η συνολική εξοικονόμηση ενέργειας στις περισσότερες ψυκτικές και κλιματιστικές εγκαταστάσεις είναι συνήθως μεταξύ 15% έως 25% και μερικές φορές πολύ μεγαλύτερη.

ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ SAVACONTROL
Ζωή κινητήρα:
Με την βελτίωση της αποδοτικότητας του κινητήρα σε μια ψυκτική ή κλιματιστική εγκατάσταση είδαμε ότι μειώνονται οι θερμικές απώλειές του. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλότερη θερμοκρασία και έτσι αυξάνεται ο χρόνος ζωής του σημαντικά. Στην πράξη έχει παρατηρηθεί μια μέση αύξηση της ζωής του κινητήρα κατά 25% περίπου.
Επιδράσεις από τις μεταβολές της ηλεκτρικής τάσης:
Πολλοί ηλεκτρολόγοι και ψυκτικοί μηχανικοί γνωρίζουν πολύ καλά τις βλάβες που προέρχονται από τις αυξομειώσεις της ηλεκτρικής του δικτύου της ΔΕΗ στους κινητήρες των συμπιεστών. Συνήθως αυτές προκαλούν αντίστοιχες αυξομειώσεις της έντασης του ρεύματος στον κινητήρα και αυτό προκαλεί υπερθέρμανση και γρήγορη διακοπή λειτουργίας. Η χαμηλή τάση μπορεί να προκαλέσει και αδυναμία στην εκκίνηση του συμπιεστού όταν το φορτίο είναι αυξημένο.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η μείωση της τάσης του ρεύματος που γίνεται από το SAVA CONTROL- σε λειτουργία με μερικό φορτίο- έχει τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα :
Όταν το SAVACONTROL μειώνει την τάση ταυτόχρονα μειώνεται και η ένταση ρεύματος μέσα στον κινητήρα ώστε να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο από τη μείωση της τάσης του ρεύματος στο δίκτυο παροχής ενέργειας. Δηλαδή ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλότερη και όχι υψηλότερη θερμοκρασία.
Στο ξεκίνημα του κινητήρα του SAVACONTROL δεν μειώνει την τάση. Αφήνει πλήρη ενέργεια στον κινητήρα εξασφαλίζοντας την εκκίνησή του. Επιπλέον, ακόμα και σε συνθήκες λειτουργίας με μερικό φορτίο το SAVACONTROL δεν επηρεάζει την αιχμή της τάσης στον κινητήρα όπως φαίνεται στο διάγραμμα 2. Η μέγιστη (κορυφή) της μαγνητικής ροπής στρέψης του κινητήρα μένει ανεπηρέαστη.
Συντελεστής ισχύος:
Εκτός από το βαθμό αποδόσεως σε ένα ηλεκτροκινητήρα δεύτερο χαρακτηριστικό μέγεθος είναι ο συντελεστής ισχύος. Συντελεστής ισχύος σε ένα ηλεκτροκινητήρα – γνωστός σαν συνημίτονο φ- είναι η σχέση της ενεργού ισχύος προς το σύνολο ενεργού & αεργού ισχύος και είναι πάντοτε μικρότερος από τη μονάδα.
Η βελτίωση του συντελεστή ισχύος γίνεται από τους καταναλωτές ενέργειας για να έχουν τιμολογιακά πλεονεκτήματα ή για να μειώσουν τυχόν επιβαρύνσεις στη τιμή μονάδος της ηλεκτρικής ενέργειας. Η διόρθωση του συντελεστή ισχύος γίνεται με τη χρησιμοποίηση κατάλληλων διατάξεων με πυκνωτές με στόχο ο συντελεστής να πλησιάζει προς τη μονάδα.
Οι διατάξεις διορθώσεως του συντελεστή ισχύος βελτιώνουν την απαίτηση του κινητήρα σε κιλοβολταμπέρ (KVA), αλλά δεν έχουν καμία επίδραση στην κατανάλωση του κινητήρα σε πραγματική ισχύ –μετρούμενη σε κιλοβατώρες (Kwh).
Η χρησιμοποίηση του SAVACONTROL έχει διπλό αποτέλεσμα:
– Μειώνει την πραγματική κατανάλωση σε Kwh του κινητήρα, δηλ. βελτιώνει το βαθμό απόδοσής του
– Βελτιώνει το συντελεστή ισχύος.
Όταν έχουμε λειτουργία του κινητήρα χωρίς το SAVACONTROL με μερικό φορτίο, χειροτερεύει τόσο ο βαθμός απόδοσης όσο και ο συντελεστής ισχύος.
Αξιοπιστία (σιγουριά):
Η αξιοπιστία είναι υψίστης σημασίας στα ψυκτικά και κλιματιστικά μηχανήματα. Τα SAVACONTROLS λειτουργούν εδώ και έξι (6) χρόνια στη μορφή που υπάρχουν σήμερα και για πολλά χρόνια πριν σε άλλες μορφές. Η απλή και στιβαρή κατασκευή τους έχει ειδικά σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλή αξιοπιστία και μεγάλη διάρκεια ζωής κάτω από τις ειδικές και αντίξοες συνθήκες λειτουργίας των ψυκτικών και κλιματιστικών μηχανημάτων.
Στα 500.000 τεμάχια που είναι ήδη σε λειτουργία (Μάιος ’95 UK) ο πραγματικός αριθμός βλαβών είναι μικρότερος από 0,8%. Αυτή η αξιοπιστία των SAVACONTROLS είναι πολύ καλύτερη από αυτή των ψυγείων η καλύτερη από τις οποίες είναι κατά μέσο όρο 6% για μια περίοδο 5 ετών.
Κόστος και χρόνος επανάκτησης κεφαλαίου:
Οι πραγματικές εξοικονομήσεις ενέργειας με την χρησιμοποίηση των SAVACONTROLS διαφέρουν ανάλογα με τον σχεδιασμό του κινητήρα και τον τρόπο λειτουργίας του. Η πλειοψηφία των καταγραφόμενων εξοικονομήσεων είναι της τάξης του 15% έως 25% με μέσο όρο 20%. Σε πολλές εφαρμογές έχει περιστασιακά επιτευχθεί αρκετά μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας.
Στον υπολογισμό του χρόνου επανάκτησης του κεφαλαίου αγοράς και εγκατάστασης των συσκευών SAVACONTROLS παρατηρείται ότι ο χρόνος συντομεύεται όσο μεγαλύτερος είναι ο κινητήρας και όσο περισσότερο χρόνο βρίσκεται σε λειτουργία.
Στην πράξη βεβαίως υπάρχουν περισσότεροι μικροί παρά μεγάλοι κινητήρες. Είναι σκόπιμο τα SAVACONTROLS να χρησιμοποιούνται στη μέγιστη ισχύ τους για την μεγιστοποίηση της εξοικονόμησης χρημάτων και γι’ αυτό το λόγο το εργοστάσιο κατασκευής των SAVACONTROL καλύπτει όλους τους μονοφασικούς και τριφασικούς κινητήρες από 0,1 έως 40 ίππους με μια εκτεταμένη γκάμα συσκευών.
Στις περισσότερες περιπτώσεις το σχετικό χαμηλό κόστος των συσκευών SAVACONTROL σημαίνει ότι η πιο οικονομική λύση είναι αυτή όταν το κόστος εγκαταστάσεως είναι το χαμηλότερο δυνατό. Στους περισσότερους χρήστες ψυγείων για εμπορικούς σκοπούς ο χρόνος επανακτήσεως της δαπάνης αγοράς και εγκατάστασης μια συσκευής SAVACONTROL είναι λιγότερος από 2 χρόνια.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
Συνολική αξιοπιστία περισσότερη από 99,2% για περισσότερο από 5 χρόνια. 5ετής ανεπιφύλακτη εγγύηση αντικατάστασης του προϊόντος.
Καλύτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα λειτουργίας & χρόνου ζωής από αυτά των κινητήρων ψύξης
Όλα τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί βάσει των ποιοτικών χαρακτηριστικών BS 5750.
Ανταποκρίνονται στα διεθνή και στα ποιοτικά standards της ΕΟΚ -BS800 ,82/499 EE C VDE 0871 και στην αυστηρή οδηγία 89/336/EEC για ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα.
Ανταποκρίνεται στα ποιοτικά standards ΕΝ60555 παράγραφος 2 και στις αυστηρές προδιαγραφές IEC 77A/60 για τη γέννηση αρμονικών.
Μειώνουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά περισσότερο από 20.000 τον κάθε χρόνο (αφορά UK 1993)


Σημείωση:
Αυτή η σελίδα ενημερώθηκε για τελευταία φορά στις 05/10/2014 ώρα 13:55.
Στην ενότητα Νέα Θέματα, ή κάνοντας Αναζήτηση (πάνω δεξιά) με τις κατάλληλες λέξεις, είναι πολύ πιθανό να βρείτε και άλλες καταχωρήσεις σχετικές με το θέμα που παρουσιάζει αυτή η σελίδα.
Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να ενημερωθείτε για τυχόν νεότερες εξελίξεις και αλλαγές, που ίσως δεν έχουν αναρτηθεί ακόμα.