Οργανωτική Δομή

Στα γραφεία της Smart Technical Solutions εισέρχονται καθημερινά από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο δεκάδες ζητήσεις υποψηφίων πελατών, οι οποίοι ενδιαφέρονται να επιλύσουν τεχνικά προβλήματά τους διαφόρων ειδών ή να κατασκευάσουν κάποιο έργο οικοδομικό, ηλεκτρομηχανολογικό και χρειάζονται τεχνική υποστήριξη και προμήθεια καινοτόμου και οικολογικού εξοπλισμού. Οι πελάτες αυτοί είναι όλων των κατηγοριών: ιδιώτες, επαγγελματίες, βιομηχανίες, ξενοδοχεία, Δήμοι, ΔΕΥΑ, τεχνικές εταιρείες, ναυτιλιακές κτλ.

Για να μπορούν να εξυπηρετούνται όλες οι ζητήσεις αυθημερόν ή το αργότερο την επόμενη μέρα, και για να υπάρχει πλήρες και άμεσα προσβάσιμο αρχείο πληροφοριών ώστε κα μετά από χρόνια να επανέλθει ένας πελάτης να δοθεί συνέχεια στην επαφή μαζί του σαν να είχε περάσει μόνο μία ημέρα, έχει στηθεί μία σύνθετη. αλλά ταυχόχρονα ιδιαίτερα λειτουργική, οργανωτική δομή που περιλαμβάνει τους εξής απαραίτητους παράγοντες:

  1. Πρόγραμμα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων με Διαδικτυακή Βάση Δεδομένων

    Δείτε τη σελίδα: WebCRM της Interworks.
    (CRM = Customers Relationship Management = Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων)
    Κάθε ζήτηση υποψήφιου ή ενεργού πελάτη μεταφράζεται μέσα στο CRM σε Ευκαιρία Πώλησης, όπου καταγράφονται λεπτομερώς σημειώσεις για όλη την προφορική επικοινωνία, ενώ εκεί επισυνάπτεται και η γραπτή επικοινωνία (αρχική ενημέρωση, προσφορές, παράπονα πελατών κτλ.). Πολλές από τις πληροφορίες καταχωρούνται σε ειδικά πεδία, για την πιο εύκολη αναζήτηση και εύρεση πελατών με ειδικά κριτήρια, όπως π.χ. γεωγραφική περιοχή, είδος επιχείρησης, μέγεθος πελάτης, ημερομηνία προγραμματισμένης επόμενης κίνησης, είδη που έχει ως τώρα παραγγείλει, είδη για τα οποία έχει ενδιαφερθεί, προγραμματισμένη ημερομηνία αντικατάστασης εξαρτημάτων ή αναλωσίμων και πολλά άλλα. Με τα κατάλληλα φίλτρα αναζήτησης μέσα στη βάση δεδομένων τα στελέχη της γραμματείας ανασύρουν περιοδικά τις απαραίτητες πληροφορίες για να εκτελέσουν τις απαιτούμενες ενέργειες εξυπηρέτησης των πελατών.
    Το CRM εγκαταστάθηκε στην εταιρεία τον Ιούνιο του 2007 και από τότε έχει αλλάξει εντελώς το πρόσωπο της εταιρείας. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι είχε φτάσει να έχει 15.000 καρτέλες ταξινομημένες – το κατά δύναμη – σε 200 περίπου κλασέρ με κριτήριο τη γεωγραφική περιοχή και, φυσικά, αλφαβητική σειρά. Ήταν όμως αδύνατο να γίνει αναζήτηση πελατών με κανένα από τα άλλα κριτήρια που αναφέρθηκαν πιο πάνω, με αποτέλεσμα το σύστημα να έχει ”μπουκώσει” ανεπανόρθωτα.
    Επιπλέον, στα ταξίδια τους τα στελέχη της εταιρείας ήταν υποχρεωμένα να κουβαλάνε μαζί τους όγκους από κλασέρ, που όλο και περισσότερο φθείρονταν από τις μετακινήσεις, ενώ τώρα αρκεί να βρίσκουν ένα internet cafe και έχουν όλη την εταιρεία μπροστά τους! Αυτά και πολλά άλλα οφέλη έχει προσφέρει στη Smart Technical Solutions, και κατ’ επέκταση και στους πελάτες της, το CRM.

  2. Γραμματεία Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών

    Η γραμματεία πωλήσεων είναι στελεχωμένη με 4 άριστα εκπαιδευμένα άτομα αφοσιωμένα στη λήψη εισερχόμενων ζητήσεων (που γίνονται είτε τηλεφωνικά είτε με λήψη email, fax είτε από πελάτες που έρχονται απευθείας στα γραφεία), στην απευθείας εξυπηρέτηση πελατών ή την ανάθεση του πελάτη σε συνεργάτη μηχανικό όποτε αυτό είναι απαραίτητο, στη σύνταξη και αποστολή προσφορών, στην καταγραφή όλων των απαραίτητων πληροφοριών στο CRM για την έγκαιρη και ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη και, τέλος, στην εκτέλεση των προγραμματισμένων ενεργειών και υπενθυμίσεων προς πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες μηχανικούς ή συνεργεία εφαρμογών, για την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας και τη σωστή εξυπηρέτηση των ζητήσεων.

  3. Ανοικτές γραμμές εξυπηρέτησης πελατών

    Από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα καθημερινά το σταθερό τηλέφωνο της εταιρείας και τα κινητά τηλέφωνα των μηχανικών της είναι στη διάθεση των πελατών που επιθυμούν να επικοινωνήσουν για να δώσουν άμεσα λύση σε κάποιο πρόβλημά τους ή να ζητήσουν οδηγίες και συμβουλές για τον τρόπο χρήσης του εξοπλισμού που αγόρασαν από την εταιρεία.

  4. Έμπειροι μηχανικοί διαφόρων ειδικοτήτων

    Η εταιρεία συνεργάζεται με μηχανικούς, είτε εξωτερικούς είτε μόνιμους συνεργάτες, που αναλαμβάνουν υπεύθυνα την αυτοψία, την ανάλυση των αναγκών του πελάτη, την εκπόνηση μελέτης όποτε χρειάζεται, την υποβολή γραπτής προσφοράς με τις ανάλογες εγγυήσεις, την έγκαιρη προμήθεια και παράδοση των υλικών, το συντονισμό των εμπλεκόμενων συνεργείων, την επίβλεψη του έργου, καθώς και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση (after sales service).

  5. Εκπαιδευμένα συνεργεία εφαρμογών

    Τα συνεργεία εφαρμογών της εταιρείας αναλαμβάνουν την εφαρμογή των υλικών της, αλλά και άλλα έργα των πελατών  της, μέσα στην Αττική, αλλά συχνά και πιο μακριά, όπως π.χ. σε νησιά του Αιγαίου ή άλλες περιοχές που τυχαίνει να μην καλύπτονται από αντιπρόσωπο και συνεργείο με τη συγκεκριμένη ειδικότητα.

  6. Δίκτυο τοπικών μεταπωλητών και συνεργείων σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο

    Για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών της αλλά και των απλών επισκεπτών αυτού του δικτυακού τόπου, ανεξάρτητα από γεωγραφική περιοχή, υπάρχει στην ενότητα Τοπικοί Μεταπωλητές κατάλογος συνεργατών της εταιρείας στην Ελλάδα και στην Κύπρο.Η εταιρεία εγγυάται γραπτά προς τους πελάτες της την ποιοτική και εμπρόθεσμη εκτέλεση των εργασιών που αναλαμβάνουν τα συμβεβλημένα συνεργεία.

  7. Το Σύστημα Συνεργασίας της Smart Technical Solutions

    Μία πρόταση συνεργασίας χωρίς αρχικό κεφάλαιο και με πολύ χαμηλά λειτουργικά έξοδα. Μία πολύ καλή διέξοδος για δραστήρια άτομα που είναι πωλητές ή μηχανικοί ή διαθέτουν τεχνική κατάρτιση στη δύσκολη περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύουμε. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

  8. Τμήμα marketing και ενημέρωσης πελατών και εκπαίδευσης συνεργατών

    Από τον Ιανουάριο του  2006, όταν δημιουργήθηκε αυτός ο δικτυακός τόπος, το πρόσωπο της εταιρείας άλλαξε (μια αλλαγή που ολοκληρώθηκε με την εγκατάσταση του CRM, που αναφέραμε πιο πάνω), καθώς από τον πρώτο κιόλας καιρό τα ενδιαφέροντα τεχνικά θέματά του προσέλκυσαν σημαντικούς πελάτες στους οποίους η εταιρεία παλιότερα δεν είχε πρόσβαση.
    Αυτή τη στιγμή ο δικτυακός τόπος www.sts.gr είναι από τους πιο πλούσιους στην Ελλάδα, με αρκετές εκατοντάδες αναρτημένες σελίδες τεχνικού περιεχομένου, πληθώρα από καινοτόμα και οικολογικά προϊόντα, πεδία εφαρμογής και δύσκολα τεχνικά προβλήματα που επιλύονται, συνήθως με απλό τρόπο, με τις τεχνολογίες που προτείνει η εταιρεία. Καθημερινά αυτός ο δικτυακός τόπος δέχεται μέσω των μηχανών αναζήτησης εκατοντάδες επισκέπτες όλων των κατηγοριών, από απλούς ιδιώτες μέχρι βιομηχανίες και μεγάλες τεχνικές εταιρείες, που αναζητούν στο internet λύσεις σε διάφορα τεχνικά προβλήματά τους.

    Η ενημέρωση των πελατών και των συνεργατών (αντιπροσώπων, μηχανικών, συνεργείων) γίνεται με τους εξής τρόπους:
    – Συνεχής ανάρτηση Νέων Θεμάτων και συμπληρώσεις στα παλιά θέματα στο δικτυακό τόπο
    – Περιοδική αποστολή Newsletters στη βάση δεδομένων πελατών και συνεργατών
    – Εξατομικευμένη ενημέρωση πελατών μέσω email, fax και, σπανιότερα, με τυπωμένα έντυπα
    – Περιοδικές ενημερώσεις συνεργατών για νέα θέματα με αποστολή email με links προς αυτά
    – Εκπαίδευση συνεργατών με σεμινάρια, μελέτη δικτυακού τόπου και επισκέψεις σε πελάτες

  9. Οικονομική διεύθυνση και logistics

    Όπως σε κάθε οργανωμένη εταιρεία, έτσι και στην STS  λειτουργεί λογιστήριο καθώς και τμήματα αγορών, πληρωμών, τιμολογήσεων, παραδόσεων, εισπράξεων κτλ.

Μοιράσου το στα social media