Το Franchise της Smart Technical Solutions
Με μικρό αρχικό κεφάλαιο* και πολύ χαμηλά λειτουργικά έξοδα.
Μία πολύ καλή διέξοδος για δραστήρια άτομα
που είναι πωλητές ή μηχανικοί ή διαθέτουν τεχνική κατάρτιση
στη δύσκολη περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύουμε.
Smart Technical Solutions: The Smart Franchise Solution
Αποκτήστε τη δική σας επιχείρηση
με αρχικό ποσό εγγύησης μόνο 1.000€*
και ελάχιστα λειτουργικά έξοδα!
(Εναλλακτικά, μπορείτε να εξετάσετε μία διαφορετική μορφή συνεργασίας
μελετώντας την ενότητα Θέσεις Εργασίας στις Πωλήσεις.)
Αν το κεφάλαιό σας δεν είναι τα χρήματα αλλά η φιλομάθεια, η εργατικότητα, η αγάπη για τα τεχνικά θέματα, η καλή επικοινωνία με τους ανθρώπους, η μεθοδικότητα, η καλή γνώση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και η φιλοδοξία για οικονομική επιτυχία χωρίς ρίσκο, τότε το Franchise της Smart Technical Solutions είναι για εσάς η ιδανική επαγγελματική απασχόληση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΟ FRANCHISING
Η μέθοδος Franchising έχει μακρόχρονη Ιστορία. Στη σύγχρονη εποχή το Franchising εφαρμόστηκε για πρώτη φορά από τον Ray Kroc, που αγόρασε τα δικαιώματα του Franchise για το εστιατόριο των αδελφών McDonald στην Καλιφόρνια και στη συνέχεια ανέπτυξε αυτήν την επιχειρηματική ιδέα με αυτήν τη μέθοδο.
Στη συνέχεια, το παράδειγμα του Ray Kroc ακολούθησαν πολλές άλλες εταιρείες στην Αμερική και στον υπόλοιπο κόσμο, άλλες με επιτυχία και άλλες με αποτυχία. Η μέθοδος Franchise έχει γενικά πολλά πλεονεκτήματα και για τον Franchisor (δικαιοπάροχο) και για τον Franchisee (δικαιοδόχο). Παρόλα αυτά, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, που λόγω προχειρότητας και ανευθυνότητας ή ακόμα και εξαπάτησης εκ μέρους του Franchisor οι Franchisees έχασαν τα χρήματά τους και χρεώθηκαν σε τράπεζες για τη δημιουργία μίας επιχείρησης που τελικά δεν προχώρησε. Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι, πρέπει να αναφέρουμε ότι συμβαίνει συχνά ένας Franchisee να αποτυχαίνει από δική του υπαιτιότητα.
ΤΟ FRANCHISE ΤΗΣ STS ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΡΙΣΚΟ
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Franchise της Smart Technical Solutions, που είναι και το μεγάλο πλεονέκτημά του έναντι όλων σχεδόν των Franchise της Ελλάδας, είναι ότι απαιτεί αρχικό ποσό εγγύησης μόνο 1.000€* από τους Franchisees και τους προκαλεί λειτουργικά έξοδα μόνο 120€ το μήνα**, ενώ παράλληλα συμμετέχουν κατά 40% στο μικτό κέρδος των πωλήσεων που επιτυγχάνουν. Πρόκειται, δηλαδή, για μία αξιόλογη επιχειρηματική πρόταση με ελάχιστο ρίσκο.
Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ FRANCHISEE
Οι κάτοικοι της Αττικής μπορούν να εργάζονται στα γραφεία της STS (συνιστάται για πολλούς λόγους).
Οι κάτοικοι άλλων περιοχών μπορούν να εργάζονται από το σπίτι τους ή από ένα μικρό γραφείο 25 τ.μ.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ FRANCHISE ΤΗΣ STS
Το Franchise της Smart Technical Solutions αποτελεί μία πολύ καλή διέξοδο για δραστήρια άτομα στη δύσκολη περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύει η χώρα μας. Τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το Franchise της Smart Technical Solutions στους Franchisees της είναι τα εξής:
- η μικρή απαίτηση για ποσό εγγύησης 1.000€*, που αφορά το κόστος εκπαίδευσης του νέου συνεργάτη
- η μικρή συμμετοχή με 120€** το μήνα στα λειτουργικά έξοδα και τη γραμματειακή υποστήριξη
- το άμεσο ξεκίνημα χωρίς καμία καθυστέρηση, αφού υπάρχει διαθέσιμος ο χώρος και η υποδομή
- τα μικρά έξοδα κίνησης με αυτοκίνητο ή άλλα μέσα (εργασία κυρίως στο γραφείο)
- η πλήρης εκπαίδευση στα προϊόντα, στα πεδία εφαρμογής τους, στις αντιρρήσεις πελατών κτλ.
- η αστείρευτη πηγή νέων πελατών καθημερινά μέσα από το δικτυακό τόπο www.sts.gr
- εξαγωγές στο πελατολόγιο εξωτερικού που επίσης επισκέπτεται το δικτυακό τόπο της εταιρείας
- η αναλυτική παρουσίαση των ειδών (οι πελάτες έρχονται ”διαβασμένοι”, έτοιμοι για παραγγελία)
- η συνεχώς αυξανόμενη ποικιλία των καινοτόμων & οικολογικών προϊόντων και υπηρεσιών
- το πελατολόγιο που εμπιστεύεται ήδη την εταιρεία και ακούει θετικά τις νέες προτάσεις της
- η προηγμένη μηχανοργάνωση με CRM και ERP, που κάνουν την εργασία του πωλητή εύκολη και γρήγορη
- τα μεγάλα ποσοστά κέρδους λόγω καινοτομίας, για επαρκές εισόδημα χωρίς απαραίτητα μεγάλο τζίρο
- οι καινοτόμες τεχνικές προτάσεις, που δίνουν λύση σε πολλά προβλήματα των πελατών
- το μεγάλο δυνητικό πελατολόγιο σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους της αγοράς
- η άρτια γραμματειακή υποστήριξη, χάρη στην οποία δεν απαιτείται πρόσληψη και εκπαίδευση προσωπικού
- η επαναληψιμότητα των παραγγελιών σε πολλά από τα είδη (εξασφαλισμένο εισόδημα)
- η απουσία σοβαρού ανταγωνισμού σε πολλά από τα είδη (λόγω καινοτομίας)
- η απλότητα των τεχνολογιών, που δεν απαιτούν υψηλή εξειδίκευση για την εκμάθησή τους
- η απλή εφαρμογή, χρήση και συντήρησή τους, πολλές φορές και από τον ίδιο τον πελάτη
- ο σύντομος χρόνος απόσβεσης για τον πελάτη, που παίζει σημαντικό ρόλο στην απόφασή του
- η δυνατότητα ενοικίασης ορισμένων ειδών, ώστε να τα δοκιμάσει ο πελάτης πριν αποφασίσει
- η εγγύηση επιστροφής του 75% των χρημάτων σε μερικά είδη, αν δεν ικανοποιηθεί ο πελάτης
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑΣ FRANCHISEE
Οι προϋποθέσεις για να είναι κάποιος κατάλληλος για Franchisee της Smart Technical Solutions είναι οι εξής:
- φύλο: άνδρας ή γυναίκα
- ηλικία: συνήθως μεταξύ 30 και 50 ετών (άτομα ώριμα και δραστήρια)
- ξένες γλώσσες: Αγγλικά, όχι απαραίτητο, συνιστάται, για επικοινωνία με ξένους οίκους
- καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών, κυρίως: Windows, Word, Internet Explorer
- τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης: απαραίτητο για υψηλή απόδοση (εκμάθηση σε 15 μέρες)
- επιτυχής προϋπηρεσία στις πωλήσεις, κατά προτίμηση στις τεχνικές πωλήσεις
- μηχανικός οποιασδήποτε ειδικότητας ή να έχει τουλάχιστον μία σχετική τεχνική κατάρτιση
- αρχικό κεφάλαιο: ποσό εγγύησης 1.000€* + τα έξοδα του πρώτου μήνα 120€**
- διαθέσιμος χρόνος για εργασία: 8-12 ώρες την ημέρα, από Δευτέρα έως Σάββατο
- οικονομική κατάσταση: να μην επείγεται για εισόδημα από τον πρώτο μήνα της εργασίας του
- κάτοχος σταθερού ή φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή και κινητού τηλεφώνου
- κάτοχος Ι.Χ. αυτοκινήτου: όχι απαραίτητο, όμως συνιστάται, για επισκέψεις σε πελάτες
- οικογενειακή κατάσταση: αδιάφορη, επειδή δεν απαιτούνται συχνά ταξίδια
- αναλυτικός και μεθοδικός τρόπος σκέψης και ομιλίας, για κατανόηση και μετάδοση γνώσεων
- νοητική ευελιξία για την απρόσκοπτη εφαρμογή νέων βελτιωμένων μεθόδων εργασίας
- προθυμία για την άμεση εγκατάλειψη πεπαλαιωμένων και ασύμφορων μεθόδων εργασίας
- φιλομάθεια και υπομονή, για συστηματική μελέτη των προϊόντων και των πεδίων εφαρμογής τους
- συνδυαστικός τρόπος σκέψης, για την επιλογή της πιο κατάλληλης λύσης για τον κάθε πελάτη
- αγάπη για την οργάνωση και τη μεθοδικότητα, ώστε να προσαρμοστεί εύκολα στο CRM μας
- εκ πεποιθήσεως προτίμηση για την ανεξάρτητη συνεργασία από την εξαρτημένη εργασία με μισθό
- ηθική δέσμευση ότι δεν θα διακόψει τη συνεργασία χωρίς πολύ σοβαρό λόγο (ανωτέρα βία)
Ειδικά για το θέμα της προθυμίας για αλλαγή συνηθειών, που είναι καθοριστικής σημασίας για την επιτυχή πορεία ενός συνεργάτη της εταιρείας, σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο: Η Δύναμη της Συνήθειας.
Ερωτηματολόγιο για Υποψήφιο Franchisee ή Πωλητή ή Γραμματέα Πωλήσεων της Smart Technical Solutions
Σε αυτό το ερωτηματολόγιο έχουν αποτυπωθεί υπό μορφή ερωτήσεων οι πιο πάνω προϋποθέσεις καταλληλότητας. Αν σας ενδιαφέρει μία συνεργασία με την εταιρεία μας, απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις και στείλτε μας με email το ερωτηματολόγιο μαζί με τις απαντήσεις σας.
ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΨΗΛΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
Τα αντικείμενα της εταιρείας είναι σχετικά απλά, χρειάζεται όμως συστηματική μελέτη από μέρους του Franchisee και αρκετή υπομονή και επιμονή τους πρώτους 2-6 μήνες, μέχρι να αρχίσουν να αποδίδουν οι προσπάθειές του σε ικανοποιητικό βαθμό.
Όμως, οι δυνατότητες για υψηλό εισόδημα είναι μεγάλες, καθώς στην ουσία ο Franchisee γίνεται συνεταίρος με την εταιρεία, τουλάχιστον όσο αφορά τις υποθέσεις που αναλαμβάνει αυτός.
Στην ουσία, του δίνεται η μοναδική δυνατότητα να αναπτύξει μία δική του δυναμική ανεξάρτητη επιχείρηση με πολύ μικρό αρχικό κεφάλαιο* και με ελάχιστα λειτουργικά έξοδα**, με πολύ μικρές πιθανότητες αποτυχίας, καθώς θα στηρίζεται στην υπάρχουσα τεχνογνωσία και υποδομή της εταιρείας, η οποία αναλαμβάνει επιπλέον και τη συστηματική εκπαίδευσή του. Παρόμοια δυνατότητα δεν προσφέρει καμία άλλη επιχειρηματική πρόταση.
Επιπλέον, η επαναληψιμότητα των παραγγελιών από τακτικούς πελάτες σε πολλά από τα είδη, σε συνδυασμό με τα υψηλά ποσοστά κέρδους που υπάρχουν ιδιαίτερα στις καινοτόμες τεχνολογίες, εξασφαλίζουν στον Franchisee ένα σημαντικό εξασφαλισμένο μηνιαίο εισόδημα, πάνω στο οποίο προστίθενται οι επιπλέον πωλήσεις του κάθε μήνα.
Τέλος, το υπάρχον πελατολόγιο, που εμπιστεύεται την εταιρεία από παλαιότερη συνεργασία μαζί της, έχει αξιολογηθεί και ταξινομηθεί μέσα στο CRM της εταιρείας ως προς το βαθμό σημαντικότητας για αξιοποίηση από τους Franchisees συνεργάτες πωλήσεων. Αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι ο κάθε Franchisee συνεργάτης δεν υποχρεώνεται να πελαγοδρομεί ανάμεσα σε πληθώρα αδιάφορων πελατών του παρελθόντος μέχρι να βρει έναν που θα ενδιαφερθεί, αλλά ξεκινάει από την αρχή να επικοινωνεί με την “αφρόκρεμα” του πελατολογίου της εταιρείας.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
Οι κυριότεροι όροι συνεργασίας της Smart Technical Solutions με τους Franchisees είναι οι εξής:
- Ο Franchisee θα πρέπει να αναλάβει την ηθική δέσμευση για ελάχιστο χρόνο συνεργασίας ενός έτους, ώστε να προλάβει να αποσβεστεί το κόστος της εταιρείας για την εκπαίδευσή του.
- Τα έξοδα κίνησης (όχημα και κινητό) τα αναλαμβάνει ο Franchisee. Κατά τα άλλα η εταιρεία παρέχει χώρο εργασίας, computer, υποδομή οργάνωσης, γραμματειακή υποστήριξη, εκπαίδευση κτλ. έναντι του συμφωνημένου ποσού που αναφέρεται πιο πάνω. Πάντως, τα έξοδα κίνησης δεν είναι υψηλά, επειδή χάρη στη συνεχή τηλεφωνική προσέλευση νέων πελατών μέσω του δικτυακού τόπου δεν απαιτούνται καθημερινές έξοδοι για ραντεβού με πελάτες.
- Η έναρξη της συνεργασίας γίνεται χωρίς την καταβολή κάποιων δικαιωμάτων προς την εταιρεία από τον Franchisee. Επίσης, η εκπαίδευση και η παροχή όλης της υποδομής της εταιρείας στη διάθεση του Franchisee παρέχεται με το μικρό κόστος που αναφέρεται πιο πάνω.
- Η αμοιβή του Franchisee για κάθε πώληση τού καταβάλλεται μετά την εξόφληση από τον πελάτη. Για λόγους νομιμότητας, ο Franchisee οφείλει να εκδίδει προς την εταιρεία τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών για τις αμοιβές του. Αυτό σημαίνει ότι, όταν θα έχει βεβαιωθεί ότι αποδίδει γι’ αυτόν η συνεργασία (δεν απαιτείται να το κάνει νωρίτερα), θα πρέπει να κάνει έναρξη επιτηδεύματος στην εφορία, εάν δεν το έχει ήδη κάνει από προηγούμενη δραστηριότητά του.
- Ο Franchisee μπορεί να είναι είτε φυσικό πρόσωπο (ελεύθερος επαγγελματίας) είτε νομικό πρόσωπο (εταιρεία).
- Η απασχόληση του Franchisee με παρουσία στα γραφεία της εταιρείας ή σε ραντεβού με πελάτες, προκειμένου να επιτύχει σε αυτήν την επαγγελματική ευκαιρία, χρειάζεται απαραίτητα να είναι πλήρης, δηλαδή 8-12 ώρες τις καθημερινές και, προαιρετικά, 5-8 ώρες τα Σάββατα.
- Ο Franchisee δεσμεύεται να μην προωθεί ανταγωνιστικά προϊόντα.
- Ο Franchisee δεν είναι δυνατό να έχει και δεύτερη επαγγελματική ή άλλη απασχόληση που του καταναλώνει πολύ χρόνο σε καθημερινή βάση, προκειμένου να εστιάζει όλη την προσοχή του και τις δυνάμεις του στη μελέτη και τις πωλήσεις, ώστε να αποδώσουν σύντομα οι προσπάθειές του.
- Ο Franchisee αναλαμβάνει να εξυπηρετεί κάποιους από τους πελάτες που τηλεφωνούν καθημερινά αφού έχουν βρει κάποια θέματα που τους ενδιαφέρουν στο δικτυακό τόπο της εταιρείας. Αυτοί οι πελάτες μπορεί να είναι οποιουδηποτε είδους: βιομηχανίες, ξενοδοχεία, τεχνικές εταιρείες, ιδιώτες, δήμοι κτλ.
- Εκ των πραγμάτων, ο κάθε Franchisee, ανάλογα με τις προτιμήσεις του, επιλέγει και εξειδικεύεται σε κάποια από τα προϊόντα της εταιρείας, πράγμα που σημαίνει ότι η γραμματεία γνωρίζει σε ποιον Franchisee να προωθήσει την κάθε τηλεφωνική κλήση, ανάλογα με το είδος του προβλήματος που θέλει να λύσει ο πελάτης. Με αυτόν τον τρόπο, στην ουσία, οι Franchisees της εταιρείας εξελίσσονται σύντομα σε product managers ορισμένων προϊόντων ο καθένας.
- Επίσης, ο Franchisee αναλαμβάνει να ανοίξει για την εταιρεία ορισμένες νέες αγορές, ερχόμενος σε επαφή με μεγάλους πιθανούς πελάτες που γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι θα ενδιαφερθούν για κάποιες σημαντικές καινοτόμες τεχνικές προτάσεις που τους αφορούν άμεσα, τις οποίες η εταιρεία δεν έχει προωθήσει ακόμα όσο θα ήθελε λόγω έλλειψης χρόνου. Για την επιλογή των αγορών και των καινοτόμων προτάσεων που θα προτείνει ο Franchisee σε αυτές τις αγορές, υπάρχει ο σχετικός Πίνακας Αξιολόγησης Ιδεών, όπου μπορεί να βρει τις σημαντικότερες από τις ιδέες στις πρώτες θέσεις του πίνακα.
- Ακόμα, ο Franchisee αναλαμβάνει να προωθήσει στους ήδη υπάρχοντες πελάτες της εταιρείας και κάποιες νέες τεχνικές προτάσεις με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης, τις οποίες οι πελάτες αυτοί δεν γνωρίζουν, αν και οι προτάσεις αυτές θα μπορούσαν να τους προσφέρουν καινοτόμες λύσεις με πολλά τεχνικά και οικονομικά πλεονεκτήματα για αυτούς και με ιδιαίτερα σύντομο χρόνο απόσβεσης της επένδυσης που θα χρειαστεί να κάνουν για την υλοποίηση των προτάσεων αυτών.
- Το μικτό κέρδος από τις πωλήσεις που προκύπτουν από τη δραστηριότητά του ο Franchisee το μοιράζεται με την εταιρεία σε ποσοστά 40%-60%, πράγμα που είναι πρακτικά εφικτό να ελεγχθεί από τον Franchisee, επειδή υπάρχει πλήρης διαφάνεια στα κοστολόγια τόσο των προϊόντων όσο και της εργασίας (σε περιπτώσεις όπου η εταιρεία εκτός από την προμήθεια αναλαμβάνει και την εφαρμογή των υλικών με συμβεβλημένα συνεργεία που έχουν μακροχρόνια εμπειρία στα υλικά και εγγυώνται τη σωστή εφαρμογή τους).
ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ FRANCHISEE
Οι ενδιαφερόμενοι που:
- κρίνουν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίστηκαν πιο πάνω για να μπορεί να γίνει κάποιος Franchisee της Smart Technical Solutions,
- συμφωνούν με τους όρους συνεργασίας που αναφέρθηκαν πιο πάνω,
- ενδιαφέρονται σοβαρά να αφοσιωθούν αποκλειστικά και μόνο σε αυτήν την απασχόληση με επαγγελματισμό και συνέπεια με σκοπό την επίτευξη των υψηλών οικονομικών στόχων τους και κατ’ επέκταση των προσωπικών τους προσδοκιών,
- είναι πρόθυμοι να παραιτηθούν από άλλες παράλληλες επαγγελματικές δραστηριότητες που θα διασπούσαν την προσοχή τους από τη συνεχή μελέτη και επικοινωνία με πελάτες, που είναι απαραίτητα στοιχεία για την επιτυχία σε αυτήν την κερδοφόρο αλλά σύνθετη δραστηριότητα,
μπορούν να προχωρήσουν στην ανάγνωση της σελίδας Τα αντικείμενα της εργασίας των Franchisees της Smart Technical Solutions και στη συνέχεια να επικοινωνήσουν μαζί μας, αφού πρώτα μας στείλουν το συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω.
Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες αναξιοποίητων (ξενοίκιαστων) επαγγελματικών χώρων ή όσοι έχουν γνωστούς με ιδιόκτητα καταστήματα ή γραφεία που παραμένουν για πολύ καιρό ξενοίκιαστα, μπορούν να διαβάσουν τη σελίδα Ζητούνται ιδιοκτήτες αναξιοποίητων επαγγελματικών χώρων, για να μελετήσουν μία συμπληρωματική πρόταση συνεργασίας με ακόμα μεγαλύτερες προοπτικές κερδοφορίας.
Τέλος, https://sts.gr/?page_id=17454
________________________________________
* Σχετικά με το αρχικό ποσό της εγγύησης 1.000€:
Το ποσό αυτό, εφόσον το διαθέτει ο υποψήφιος συνεργάτης, κατατίθεται ως εγγύηση σε τραπεζικό λογαριασμό για ένα διάστημε έξι μηνών. Σε περίπτωση που ο συνεργάτης αποχωρήσει πριν από την ολοκλήρωση του εξαμήνου, το ποσό αυτό παραμένει στην εταιρεία. Εφόσον ο συνεργάτης συνεχίσει τη συνεργασία του με την εταιρεία και μετά το τέλος του εξαμήνου, τότε το ποσό αυτό του επιστρέφεται στο ακέραιο, με την προϋπόθεση φυσικά ότι ασχολείται με σοβαρότητα και επαγγελματισμό και επιτυγχάνει έτσι ικανοποιητικές πωλήσεις.
Σε περίπτωση που ένας υποψήφιος συνεργάτης δεν είναι σε θέση να καταβάλει αυτό το αρχικό ποσό εγγύησης, η εταιρεία μπορεί, αν κρίνει ότι ο υποψήφιος συνεργάτης διαθέτει τις απαραίτητες προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο πάνω, να ξεκινήσει τη συνεργασία μαζί του χωρίς να καταβληθεί αυτή η εγγύηση. Σε αυτήν την περίπτωση, ο νέος συνεργάτης θα καταβάλει μόνο 90€ για τη χρήση του CRM για ένα εξάμηνο, δηλώνοντας έτσι με αυτήν την κίνησή του ότι είναι πράγματι αποφασισμένος να ασχοληθεί συστηματικά για μία δοκιμαστική περίοδο έξι μηνών.
Η εταιρεία δεν μπορεί να δεχθεί να ξεκινήσει μία συνεργασία με κάποιον συνεργάτη που δεν θα λάβει ούτε αυτή τη μικρή δέσμευση. Ο λόγος είναι ότι στο παρελθόν, όταν δεν ίσχυε ακόμα αυτός ο όρος, χάθηκε πολύς χρόνος στην εκπαίδευση και την υποστήριξη νέων συνεργατών, οι οποίοι, μη έχοντας επενδύσει κανένα ποσό, αποχώρησαν μετά από λίγους μήνες, χωρίς να έχουν στο μεταξύ ακολουθήσει ούτε καν τις στοιχειώδεις οδηγίες που τους δόθηκαν για να πετύχουν.
* Σχετικά με το ποσό των λειτουργικών εξόδων 120€ το μήνα:
Το ποσό αυτό καλύπτει μόνο ένα μικρό μέρος από τα έξοδα που προξενεί στην εταιρεία η καθημερινή παρουσία ενός νέου συνεργάτη. Το κυριότερο από αυτά τα έξοδα αφορά τη γραμματειακή υποστήριξη, δηλαδή τους μισθούς του προσωπικού της εταιρείας που βοηθάει τον καινούργιο συνεργάτη, ειδικά στους πρώτους μήνες της συνεργασίας, όταν δεν είναι ακόμα σε θέση να εξυπηρετείται μόνος του σε διάφορα ζητήματα, όπως είναι, για παράδειγμα, η σύνταξη προσφορών και η τακτική παρακολούθηση της πορείας του κάθε πελάτη.
Παρόλα αυτά, επειδή κατανοούμε ότι υπάρχουν σήμερα αρκετοί αξιόλογοι και έμπειροι επαγγελματίες στο χώρο των τεχνικών πωλήσεων οι οποίοι, λόγω της οικονομικής κρίσης, δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να καταβάλλουν τους πρώτους μήνες αυτό το ποσό, η εταιρεία μπορεί κατ’ εξαίρεση, σε περιπτώσεις τέτοιων αξιόλογων συνεργατών, να αποφασίσει ότι θα καλύπτει μόνη της τα έξοδα που της προξενεί η παρουσία τους, χρεώνοντας στην καρτέλα τους το ποσό των 120€ κάθε μήνα, ώστε να συμψηφιστεί μελλοντικά με προμήθειες που θα δικαιούνται οι πωλητές, όταν πλέον θα έχουν αυξήσει τον τζίρο τους και θα είναι σε θέση να πληρώνουν αυτό το ποσό.
Η μόνη εξαίρεση είναι το ποσό των 90€ ανά εξάμηνο, που αφορά το κόστος της άδειας χρήσης του CRM. Αυτό το ποσό θα πρέπει απαραίτητα να καταβληθεί από τον συνεργάτη για να ξεκινήσει η συνεργασία του με την εταιρεία και να καταβάλλεται κάθε τέλος εξαμήνου ως ανανέωση για το επόμενο εξάμηνο.
Τέλος, οι συνεργάτες που ξεπερνούν ένα όριο τζίρου και μικτού κέρδους πωλήσεων απαλλάσσονται από οποιαδήποτε οικονομική επιβάρυνση, ακόμα και από τα 90€ ανά εξάμηνο, τα οποία επιβαρύνεται πλέον η εταιρεία, καθώς το οικονομικό όφελός της από μία τέτοια συνεργασία είναι πλέον πολύ μεγαλύτερο.